The Heist

Herregud vilka musikgenier! 
 
Älskar deras musikvideos! 
Jag vet att de är väldigt kända just nu, och att många tycker att det här är väldigt gamla nyheter. 
 
Men jag måste verkligen uppmärksamma deras musikvideos! 
Alla av dem berör. På så många olika sätt!
 
 
 
 
1 Anna Röd - Nörd & Filmskapare:

skriven

Heeej Mimmi!!
Här kommer ett supermegasent svar!

Jag gillade Man of Steel men många av mina kompisar gillade inte alls den, men jag gillar Superman och gör man det tror jag att man gillar filmen trots många svagheter! Har du sett den än?

Åh det finns många små bra grejer i varje expansion. Men jag gillar ju kvällsnöjen för att man kan bli regissör, årstider för att det ger ju en väldigt fyllig känsla till spelet med väder, leva livet som ger mer till åldrarna :D och övernaturligt! Gillar de flesta men tycker att i rampljuset och semesterparadis är de onödigaste och strax därefter drömjobb

Kommentera här: